04 decembra 2008

Jesenné farby Kremnice


V čase jesenného Niko camp, vďaka neuveriteľne krásnemu počasiu a zníženej aktivite zapríčnrnrj mojou Boreliózou som mal viac času ako na iných Nikách a zároveň aj lepší foťák (Canon EOS 350D). Tak som neváhal a voľné chvíle som venoval "chytaniu svetla" a sem tam aj duší. Mal som šťastie na miesto (malebná krajinka so zmiešaným porastom, vrátane ovocných stromov, briez a javorov, teda toho čo je na jeseň u nás najfarebnejšie), počasie (bezvetrie - listy ostali na stromoch) a čas byť v ranných a večerných hodinách na "javisku". Keďže výsledok považujem za slušný rád sa podelím... http://public.fotki.com/janmraz/otumn-near-by-kremn/

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Vydarene. Okrem nostalgickych spomienok ma zaujalo uzasne zvyraznenie hmoty fotenych objektov v detailoch(hrib, listy...). Veci co som si volnym okom nikdy nevsimol