16 februára 2011

Did you mean Jano Mraz?

Keby ste pred pár mesiacmi zadali do google.com moje meno v tvare "jano mraz" na začiatku vylistovaného zoznamu sa zjavila otázka "Did you mean Jason Mraz??" - "Mali ste  na mysli Jason Mráz??". Pre tých, ktorý nevedia kto je Jason Mraz - ide o súčastného populárneho speváka, ktorý sa narodil v USA, Mechanicsville, Virginia v roku 1977 a produkuje celkom príjemnú hudbu... a to ma dosť štvalo.

Nie preto že Jason (možno sme aj vzdialená rodina) je populárnejší, jednoducho preto že sa to Google pýtal furt, rovnako na druhý či dvadsiaty krát. Možno aj preto že tak ako každý muž aj ja som trocha ješitný. Takže som sa pustil do práce na mojom SEO a...    po pár mesiacoch sa podarilo, google sa už nepýta, už ma jednoducho akceptoval :D :D

Ďalším mojim cieľom je, aby sa po zadaní "Jason Mraz" do vyhľadávača Google spýtal: " Did you mean Jano Mráz? "


Žiadne komentáre: