24 júla 2009

Oddych po náročnej ranajšej šichte.

 


Kučkin vstáva naozaj skoro, teda väčšinou. Aj v tomto prípade platí že výnimka potvrdzuje pravidlo. Túto fotografiu som urobil v deň keď sa mu podarilo obzvlášť skoro a veľmi úspešne.

Okolo piatej začal naháňať všetky umelé myši a vrchnáky od PET fliaš čo našiel. Keď nikto nereagoval, zažal tie tvrdšie hračky strieľať do dverí spálne. To býva úspešný manéver, buď staneme, väčšinou Hanka, alebo ho zatvoríme na balkón, čo je pokladané za neúspech. Keďže Hanka vstala a otvorila na terasu Kučkin začal dávať kolečká: okno v kuchyni - sedačka v obývačke - operadlo fotele - balkón s výskokom na zábradlie a späť. Asi tak za 15 sekúnd ... 25 krát. Potom nasledovali iné bežné rituály: otrhávanie kvetov, škrabanie, snorenie ..

V onen deň keď som spravil túto fotografiu som ostal doobeda doma. Okolo deviatej pri práci na počítači som si uvedomil, že je zrazu nejak príjemne, ale podozrivo ticho. Keď som Kučkina začal hľadať, najprv som ho nenašiel, lebo skrýše sú rafinované. Predpokladal som že je niekde pod kuchynskou linkou, alebo pod nejakou posteľou. Po chvíli som ho našiel. totálne vyčerpaný chrápal, ale doslova, v Hankynej posteli.

No čo, ranná šichta bola únavná, začal sa pripravovať na večer.

Posted by Picasa

Žiadne komentáre: