13 januára 2009

Koncert Zive kvety 3.10.2008 - Krst albumu 12+1, Randal klub


Uvodom sa ospravedlnujem ze nepouzijem diakritiku, ale cez svistky som si tunoval Windows a odvtedy nejde ina ako EN klavesnica.. :) mozno to bude coskoro moderne

Kamaratka Agnes ma pozvala na koncert svojej kapely do Randal klubu. Teda nebolo to specialne pozvanie ale aj tak.. Krstili novy album 12+1. Kedze moja buduca svagrina tuzila ist tiez, tak som nabalil fotobrasnu a isiel. Koncert bol zaujmavy, rovnako aj predkapela z Ceska - Byl pes. Zaujmavy viac hudobne ako na fotenie. Svetelna scena bola slabsia a preto som tazko hladal dynamicky nasvetlenu schenu. Este stastie ze vecsina tam nebola kvoli foteniu ;)

Fotky z koncertu najdete tu: http://public.fotki.com/janmraz/zive-kvety-randal-o/



Posted by Picasa

Žiadne komentáre: