07 februára 2008

The Happy 80s


The Happy 80's
Originally uploaded by jano mraz

Pri hľadaní jednej fotografie sa mi dostala do rúk iná, táto uverejnená. Ihneď ma upútala, jednak svojím neodškriepiteľým outfit-om poznačeným dobou a technickými možnosťami, jednak mladosťou a šťastím, ktoré vyžarujú zo všetkých zúčasnených. Na fotografii je môj brat, jeho mama, jej sestra a .. ja. Fotografiu robil náš nebohý dedo z Jura. Fotografia bola spravená v naozaj "šťastných" osemdesiatych rokoch, v rokoch mojej mladosti. Veľa sme toho vtedy nemali, ani perspektíva bohvieaká nebola. Aj ta fotografia je urobená na staručkej Exakta kamere a predpokladam na východonemecký skôr nefarebný film ORWO. Ale zato sme boli šťastní, možno nie všetci, ale ja ano. Mal som sedemnasť vačšinu života pred sebou, ale hlavne dobrodružné deväťdesiate roky plné zvratov a výziev, ale to som vtedy ešte netušil..

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Skvela momentka! Ma to zaujmavu atmosferu. Akoby ta pokusali tym poharikom, a ty sa usmievas nad ich nevedomostou. O poharikoch si uz v tej dobe vedel svoje :-)

Jano Mraz povedal(a)...

Ked to tak ratam, tak Maco ma asi 3 roky, takze ja som nieco medzi 17-18, teda som o tych poharikoch ani moc nevedel, iba trosku.